Hallo,
Ik bevind mij in het buitenland en kom er achter dat ik vergeten ben in Nl mijn voicemail in te stellen. Inmiddels heb ik wel een voicemail melding maar kan ik deze niet afluisteren. Graag hulp/ advies.
Bij voorbaat dank.
Hallo,
Ik bevind mij in het buitenland en kom er achter dat ik vergeten ben in Nl mijn voicemail in te stellen. Inmiddels heb ik wel een voicemail melding maar kan ik deze niet afluisteren. Graag hulp/ advies.
Bij voorbaat dank.
Beste antwoord door Donavan
Hallo
Heel begrijpelijk dat je hulp nodig hebt bij het afluisteren van je voicemail nu je in het buitenland bent en deze nog niet eerder hebt ingesteld.
Als je je voicemail nog niet hebt geactiveerd of ingesteld, kan het zijn dat je nu een wachtwoord nodig hebt om toegang te krijgen tot je berichten.
Geen zorgen: je kunt via een privébericht contact opnemen met mijn klantenservice. Ik kan dan een reset van je voicemail-pincode voor je aanvragen. Na de reset kun je zelf een nieuw wachtwoord instellen en je voicemailberichten alsnog beluisteren, ook vanuit het buitenland.
Laat je het mij weten zodra je contact hebt opgenomen? Dan zorg ik dat je snel weer toegang hebt tot je voicemail.
Groet,
Ben
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.