Beantwoord

Welke providers Frankrijk

  • 10 April 2023
  • 6 reacties
  • 192 keer bekeken

Hallo,

Ik was op de Ben website aan het kijken met welke Franse providers ik kan roamen komende zomer, maar van provider SFR is het me niet helemaal duidelijk... Zie onderstaande screenshot. Kan ik met SFR nou wel of niet internetten in Frankrijk?

 

icon

Beste antwoord door Fatima 13 April 2023, 09:21

Bekijk origineel

6 reacties

En hetzelfde geldt voor nog veel meer Europese landen. Waarom zijn er zo veel providers die dubbel in de lijst staan met zowel “ja” als “nee” voor internetmogelijkheid?

Reputatie 2
Badge +1

Hi @tommert38, bedankt voor het openen van dit topic!

Zoals in het overzicht aangegeven kun je met SFR alleen bellen en gebeld worden en dus niet internetten.
Kies tijdens je reis dan ook 1 van de andere beschikbare lokale netwerken zodat je hier optimaal gebruik van jouw Ben abonnement kunt maken. 💙

Hi @Shaira,

SFR staat 2 keer vermeld in het overzicht. Een keer met "nee" en een keer met "ja". In mijn 2e post in dit topic kan je zien dat sommige providers in andere landen ook dubbel in het overzicht staan. Onder andere bij België, Duitsland en Spanje is dat het geval. Beetje verwarrend, toch? 

Reputatie 4
Badge +1

Ik snap de verwarring goed @tommert38 , mijn tip is om het gewoon zelf door middel van handmatige netwerk selectie te testen wanneer je je in één van die landen bevindt, in het buitenland ben je namelijk afhankelijk van een gastnetwerk, dus we kunnen niets garanderen helaas, sorry! Alvast een mooie tijd daar! 💙

Bedankt voor je reactie, @Fatima. Ik snap dat ik het zelf kan testen, maar zo'n buitenland-pagina mag ook wel kloppen, vind ik. Wordt dit wel doorgezet naar de betreffende afdeling, zodat deze overzichten kloppend gemaakt kunnen worden? Wel zo handig met de vakantieperiode in het vooruitzicht.

Reputatie 4
Badge +1

Jazeker, we zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk weer goed vermeld staat op onze website @tommert38  Hartelijk dank voor je feedback en oplettendheid! Dat waardeer ik enorm! 

Reageer