Sticky

Bellen | Groepsgesprek

  • 20 February 2023
  • 0 reacties
  • 33 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wat is een groepsgesprek?

Met groepsgesprek kun je met meer personen tegelijk bellen. Alle deelnemers aan het groepsgesprek kunnen één of meer personen toevoegen, met een maximum van vijf. Het is niet mogelijk om een 0900 nummer of een internationaal nummer buiten zone 1 aan het groepsgesprek te laten deelnemen. Deze dienst staat standaard uitgeschakeld.

 

Iemand die jou belt toevoegen aan groepsgesprek

 

Stap

Actie

1

Zet het eerste gesprek in de wacht: toets 2.

2

Neem het tweede gesprek aan door OK in te toetsen.

3

Koppel de nieuwe beller aan het groepsgesprek door een 3 in te toetsen, gevolgd door OK.

 

Hoe zet ik zelf een groepsgesprek op?

 

Stap

Actie

1

Bel een persoon en zet het eerste gesprek in de wacht.

2

Toets daarna 2 gevolgd door OK.

3

Toets het telefoonnummer van de tweede beller in, gevolgd door OK.

4

Koppel de nieuwe beller aan het groepsgesprek door een 3 in te toetsen, gevolgd door OK.

 

Hoe kan ik iemand toevoegen aan het groepsgesprek?

 

Stap

Actie

1

Om een nieuwe deelnemer toe te voegen aan het groepsgesprek, zet je het groepsgesprek in de wacht: toets 2 gevolgd door OK.

2

Zet vervolgens een nieuw gesprek op: toets het telefoonnummer in van de nieuwe beller, toets OK.

3

Koppel daarna het nieuwe gesprek aan het groepsgesprek: toets 3 gevolgd door OK.

4

De nieuwe deelnemer is aan het groepsgesprek toegevoegd.

 

Hoe kan ik iemand uit het groepsgesprek apart spreken?

Ook bestaat de mogelijkheid iemand uit het groepsgesprek apart te spreken, zonder het groepsgesprek te verlaten.

 

Stap

Actie

1

Kies uit de lijst op je scherm een deelnemer, of toets 2 in, gevolgd door het nummer van deze deelnemer en OK.

2

Bijvoorbeeld: 2 - 4 - OK als je deelnemer 4 apart wilt spreken.

3

Wil je terugkeren naar het groepsgesprek? Toets 3 gevolgd door OK.

4

Jullie nemen vervolgens allebei weer deel aan het groepsgesprek. Ook kun je de verbinding met de gekozen persoon beëindigen en zelf terugkeren naar het groepsgesprek, toets daarvoor 1 gevolgd door OK.

 

Hoe kan ik iemand die mij belt toevoegen aan een groepsgesprek?

 

Stap

Actie

1

Zet het eerste gesprek in de wacht: toets 2.

2

Neem het tweede gesprek aan door OK in te toetsen.

3

Koppel de nieuwe beller aan het groepsgesprek door een 3 in te toetsen, gevolgd door OK.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer