Sticky

Ben studentenkorting

  • 10 February 2023
  • 0 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Ben studentenkorting is de beste manier om geld te besparen voor de dingen die jij echt leuk vindt. Dus zeg jij: "Ik Ben student", dan geef ik jou als student graag gratis 4G Extra Snel t.w.v. € 1 p/m voor zowel Sim Only abonnementen als abonnementen met een toestel. En als student hoef je ook geen aansluitkosten te betalen. 

 

Het enige wat jij nodig hebt voor deze korting voor studenten, is jouw studentnummer. Je voert jouw studentnummer in tijdens het bestelproces van jouw studentabonnement.

 

Wil je het abonnement verlengen met studentenkorting? 

Kies op de pagina www.ben.nl/student de telefoon met abonnement en geef in de eerste stap van jouw bestelling aan dat je al klant van mij bent. Dan koppel ik jouw gegevens aan elkaar en word je huidige abonnement omgezet naar een Ben Studentenkorting. Zo kan je jouw vertrouwde nummer blijven gebruiken en genieten van extra korting voor studenten.

 

Nog geen 18? 

Daar kun jij natuurlijk niets aan doen, je bent er alleen maar vroeg bij! Het is echter wel verplicht 18 jaar oud te zijn om een Studentenabonnement af te sluiten.

Sluit het abonnement met studentenkorting dat jij wilt hebben daarom samen met één van je ouders af (op hun naam) en vul alsnog je studentenummer in. Dan keur ik jouw order ook gewoon goed, zodat ook jij gebruik kunt maken van de korting voor studenten!


0 reacties

Geen reactie

Reageer