Welkom terug in Nederland!
Het kan voorkomen dat jij als Ben klant niet direct verbinding kan maken met het netwerk in Nederland nadat jij in het buitenland bent geweest.
Mijn advies is om eerst de mobiele telefoon helemaal uit en vervolgens weer aan te zetten zodat er opnieuw verbinding wordt gemaakt met het netwerk. Helpt dit niet? Dan is mijn advies de volgende stappen door te nemen.
iPhone:
Open de Instellingen op de iPhone
Ga naar algemeen
Ga naar Stel Opnieuw in
Kies Herstel Netwerkinstellingen
Of
Ga naar instellingen
Mobiel netwerk
Netwerk selectie
Automatisch uit
Ben NL aanvinken
Android:
Ga naar Instellingen
Mobiele netwerken
Netwerkoperators
Handmatig selecteren
Ben NL selecteren en opslaan
Mocht dit hierboven niet helpen wil ik jou vragen om jouw Ben simkaart kort even in een andere telefoon te testen. Werk de simkaart ook dan niet, dan mag jij mij via mijn klantenservice berichten zodat je een nieuwe vervangende simkaart krijgt. Jouw vertrouwde Ben 06-nummer blijft hetzelfde.
Meer vragen hierover? Stel ze gerust hieronder.