Skip to main content

Welkom terug in Nederland! 😊

Het kan voorkomen dat jij als Ben klant niet direct verbinding kan maken met het netwerk in Nederland nadat jij in het buitenland bent geweest.

Mijn advies is om eerst de mobiele telefoon helemaal uit en vervolgens weer aan te zetten zodat er opnieuw verbinding wordt gemaakt met het netwerk. Helpt dit niet? Dan is mijn advies de volgende stappen door te nemen.

 

iPhone:

Open de Instellingen op de iPhone

Ga naar algemeen

Ga naar Stel Opnieuw in

Kies Herstel Netwerkinstellingen 

Of

Ga naar instellingen

Mobiel netwerk

Netwerk selectie

Automatisch uit

Ben NL aanvinken

 

Android:

Ga naar Instellingen

Mobiele netwerken

Netwerkoperators

Handmatig selecteren

Ben NL selecteren en opslaan

 

Mocht dit hierboven niet helpen wil ik jou vragen om jouw Ben simkaart kort even in een andere telefoon te testen. Werk de simkaart ook dan niet,  dan mag jij mij via mijn klantenservice berichten zodat je een  nieuwe vervangende simkaart krijgt. Jouw vertrouwde Ben 06-nummer blijft hetzelfde.

 

Meer vragen hierover? Stel ze gerust hieronder.

Geen reactie

Reageer