Sticky

Netwerk | Dekkingstool / Storingen

  • 20 February 2023
  • 0 reacties
  • 61 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer jij als klant problemen op jouw netwerk ervaart op één locatie, alle locaties of in het buitenland met het gebruik van jouw Ben simkaart, mag jij dit zelf heel gemakkelijk en snel zelf doorgeven via mijn dekkingskaart

 

Tabblad Dekking

Door het invullen van de postcode of het adres kun je heel gemakkelijk de dekking bekijken op een bepaalde locatie. Daarnaast kan er een onderscheid worden gemaakt in het bekijken van de dekking op bellen of mobiel internet.

Ook heb jij als klant de mogelijkheid  om de dekking per mobiele telefoon te bekijken. Zo kunnen bijvoorbeeld sommige  oudere toestellen geen gebruik maken van 4G. Dit staat nu aangegeven op de dekkingskaart. Hierdoor is het nog gemakkelijker de daadwerkelijke dekking te bekijken

 

Als je het menu uitklapt kun je hier aanvinken of je 3G of 4G weergegeven wilt hebben op de kaart.

  • Met 3G kan jij als klant WhatsAppen, e-mails met bijlagen versturen en Youtube HD filmpjes bekijken
  • Met 4G kan jij als klant al het bovenstaande, inclusief het versturen en ontvangen van zeer grote bestanden
  • Bereik - Het echte bereik kan soms verschillen van deze kaart. Dit kan komen door de plek of door de mobiele telefoon

Als je het zwarte aanwijstekentje verplaatst door met je muis te klikken en slepen naar het gewenste punt, past de legenda in het menu op de dekkingskaart zich vanzelf aan. Zo is meteen duidelijk hoe de dekking is op het punt waar het zwarte icoontje staat.

 

Tabblad Storingen

Door het invullen van de postcode of het adres kun je heel gemakkelijk belijken of er een storing is op een bepaalde locatie. Daarnaast kan er een onderscheid worden gemaakt in het bekijken van de storingen op het gebied van bellen of mobiel internet.

 

Dekkingsklacht indienen

Als jij als klant de dekking op de desbetreffende locatie hebt bekeken dan heb jij de mogelijkheid het probleem te melden via de knop ‘Meld een probleem’. Zodra jij op deze knop klikt, dien je in te loggen met de inloggegevens van Ik Ben.

Nadat je alle gevraagde gegevens hebt ingevuld, dan kan de je op de “verstuur” knop drukken. De ingevulde gegevens worden vervolgens naar ons doorgestuurd. 

 

Dekkingsklacht onderzoeken

Jouw ingevulde gegevens worden doorgezet naar de technische afdeling die de klacht verder onderzoekt en zal jou binnen vijf werkdagen een terugkoppeling per e-mail sturen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer