Sticky

Opzeggen

  • 15 March 2023
  • 0 reacties
  • 45 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Je wilt jouw Ben abonnement opzeggen? Ik vind het jammer dat je erover nadenkt om je abonnement bij mij op te zeggen. Ik ga jou enorm missen... Maar 1 ding is zeker: ik ben blij dat ik jou heb mogen leren kennen!  Wat de reden van je opzegging ook is, ik hoor het graag.

Wil je zo snel mogelijk geholpen worden? Bel me dan op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 op
0800 - 02 31 263


Zeg je liever online op? Je kunt ook opzeggen via mijn contactformulier. Maar ik hoor veel liever waarom je je abonnement bij mij opzegt!

 

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?
Je kunt je abonnement op ieder moment opzeggen. Als je contract nog loopt, of als je je toestelkrediet nog niet hebt afbetaald, zul je het resterende bedrag in één keer moeten voldoen.

 

Wanneer is de einddatum van mijn contract? Waar kan ik dit zien?  

Via Ik Ben en de Ben app kan je de abonnement details bekijken. Dit gaat als volgt:

  • logt in op jouw Ik Ben
  • kies voor “Abonnement”
  • Kies nogmaals voor “Abonnement”

 

Waar moet ik rekening mee houden als ik opzegt?
Ik factureer een maand later. Je krijgt dus nog één factuur nadat je abonnement is beëindigd. Ik hanteer altijd een opzegtermijn van één maand, vanaf de dag dat je opzegt.
Als je contract nog niet is afgelopen breng ik de resterende abonnementskosten (en eventueel toestelkrediet) in één keer in rekening

 

Overlijden

Zeg je een abonnement op in verband met overlijden? Dat vind ik erg vervelend om te horen, gecondoleerd met je verlies. Je kunt het abonnement kosteloos opzeggen, of je kunt het gratis overnemen

Opzeggen

 

Betalingsregeling

Heb je even moeite om de kosten van je abonnement op te brengen? Dat kan iedereen gebeurden. Er is niets aan de hand en ik bied je graag wat ademruimte met een betalingsregeling die voor ons allebei voordelig is.

Bekijk de mogelijkheden

 

Emigreren

Ga je emigreren? Dan hoef je de eventuele resterende abonnementskosten niet te betalen. Als je nog een toestelkrediet hebt, breng ik dat wel in rekening. Kijk hieronder voor meer informatie. 
Opzeggen

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer