Skip to main content
Antwoord

Uitblijvende reactie op [CASE:3831703]

  • March 17, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik krijg al maanden geen reactie meer op mijn case [CASE:3831703]. Wegens slechte dekking thuis heb ik korting aangeboden gekregen, maar deze is nog steeds niet verwerkt op mijn factuur.

 

Ik heb via mail al enkele keren een herinnering gestuurd. Telefonisch is opvolging beloofd, maar hier heb ik al maanden niks meer over vernomen. Daarom nog maar een poging via alle platformen om eindelijk geholpen te worden. Voorheen was ik toch betere service van Ben gewend.
 

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@THeijnen  Ontzettend sorry dat jouw e-mail nog steeds niet beantwoord is door ons technisch team. Ik ga gelijk aan de bel trekken voor je en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk gemaild wordt hierover. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 

 

 

www.ben.nl/dekkingskaart

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • March 19, 2025

Goedemiddag ​@THeijnen  Ontzettend sorry dat jouw e-mail nog steeds niet beantwoord is door ons technisch team. Ik ga gelijk aan de bel trekken voor je en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk gemaild wordt hierover. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 

 

 

www.ben.nl/dekkingskaart