Skip to main content
Beantwoord

Uitblijvende reactie op [CASE:3831703]

• 17 maart 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ik krijg al maanden geen reactie meer op mijn case [CASE:3831703]. Wegens slechte dekking thuis heb ik korting aangeboden gekregen, maar deze is nog steeds niet verwerkt op mijn factuur.

Ik heb via mail al enkele keren een herinnering gestuurd. Telefonisch is opvolging beloofd, maar hier heb ik al maanden niks meer over vernomen. Daarom nog maar een poging via alle platformen om eindelijk geholpen te worden. Voorheen was ik toch betere service van Ben gewend.

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@THeijnen  Ontzettend sorry dat jouw e-mail nog steeds niet beantwoord is door ons technisch team. Ik ga gelijk aan de bel trekken voor je en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk gemaild wordt hierover. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 

www.ben.nl/dekkingskaart

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Goedemiddag ​@THeijnen  Ontzettend sorry dat jouw e-mail nog steeds niet beantwoord is door ons technisch team. Ik ga gelijk aan de bel trekken voor je en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk gemaild wordt hierover. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 

www.ben.nl/dekkingskaart

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen