Waar ga jij dit jaar heen met je Ben abonnement?

  • 15 March 2018
  • 3 reacties
  • 634 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
De zomervakantie staat weer voor de deur, de koffers kunnen weer ingepakt worden :D

Ikzelf ga deze zomer 15 dagen naar Kos, (Griekenland) heerlijk bakken in de zon en genieten van het heerlijke Griekse eten 🆒

Waar ga jij heen deze zomer?

3 reacties

Reputatie 1
Hi
Komende zomer lekker met m'n ouders en broers naar de Antillen, omdat m'n moeder er heel graag nog een keer terug heen wil, en omdat komende zomer 25 jr geleden is dat m'n ouders er op huwelijksreis gingen.
Zin in!
R
Reputatie 5
Badge +9
Hi R! Wat leuk dat je zo actief bent op verschillende topics. Naar de Antillen? Dat klinkt echt geweldig. En extra leuk voor je ouders, dit zal vast een mooie vakantie worden! Hoe lang is dat vliegen eigenlijk? Dat lijkt me best een stukje. De langste vlucht die ik ooit had genomen was naar LA, met tussenstop. Ik ging toen met mijn ouders en broertje familie bezoeken in Los Angeles en daarna een rondreis maken. Prachtige vakantie en de reis van bijna 20 uur meer dan waard! 🙂
Reputatie 2
Wat heerlijk om naar de Antillen te gaan! Dat staat ook hoog op mijn lijstje. Ook de Verenigde Staten zou ik graag bezoeken, vooral een rondreis in een camper en dan langs alle national parks is een droom van mij.
Ikzelf heb in Turkije gewoond, en ga daar graag nog naartoe. Dit jaar ga ik 2 keer, samen met mijn vriendin én tevens collega Jill. In mei met mijn verjaardag gaan we 10 dagen, en in augustus gaan we lekker 3 weken opladen.

Reageer