Skip to main content
Beantwoord

bluetooth hapert

  • 20 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 1010 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties

Dag, 

 

sinds kort in het bezit van een jbl charge 3 waarmee ik via mijn huawei p20 lite muziek luister. Helaas is deze sinds een maand geleden gigantisch gaan haperen, elk nummer vindt er diverse keren storing plaats. 
dit luistert natuurlijk niet leuk! 
Zijn hier oplossingen voor? 
 

groeten Eva 

Beste antwoord door Romy

Bedankt voor je info! Ik heb even jouw bestelling erbij gepakt, en ik zie dat je dit hebt besteld via Websend. Hierin leveren zij het toestel en wij de diensten zoals min/SMS en MB. Ik wil je adviseren om even contact te leggen met Websend voor een oplossing. Je kunt natuurlijk ook even contact leggen met Huawei. Laat me even weten hoe dit gegaan is en welke oplossing hieruit is gekomen!

Bekijk origineel

7 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 22 oktober 2019

Hi Eva. Balen dat je niet ongestoord van je muziek kunt luisteren. Heb je dit ook als je andere toestellen connect met de speaker? 

 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2019

Nee het is enkel mijn eigen toestel, iPad etc gaat goed. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 23 oktober 2019

Hoi @evak! Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met de dealer waar je het toestel vandaan hebt. Wellicht kunnen zij je hiermee verder helpen. Ik heb hier namelijk geen tips voor. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Ik wens je een mooie dag.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 23 oktober 2019

Het toestel is via een abonnement van Ben. Ik merk dat er bij meerdere apparaten moeite is met connecten via Bluetooth. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 25 oktober 2019

Ojeej, dat lijkt mij zeker niet fijn. Mag ik misschien weten om welk toestel het gaat? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2019

Huawei p20 lite


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2019

Bedankt voor je info! Ik heb even jouw bestelling erbij gepakt, en ik zie dat je dit hebt besteld via Websend. Hierin leveren zij het toestel en wij de diensten zoals min/SMS en MB. Ik wil je adviseren om even contact te leggen met Websend voor een oplossing. Je kunt natuurlijk ook even contact leggen met Huawei. Laat me even weten hoe dit gegaan is en welke oplossing hieruit is gekomen!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen