Beantwoord

Geen service

  • 7 February 2020
  • 5 reacties
  • 868 keer bekeken

Ik heb sinds 7 februari rond een uur of 12 geen service meer. Hierna heb ik de klantenservice gebeld. En de simkaart in een andere toestel geplaatst, dit gaf geen ander resultaat en de vriendelijke klantenservice wist mij helaas ook niet verder te helpen. Ook op de dekkingskaart was geen probleem te vinden. Ik hoop zo spoedig mogelijk geholpen kunnen te worden. 

 

icon

Beste antwoord door Romy 10 February 2020, 11:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ah, wat onhandig! Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden. Laat me even weten of dit het verschil heeft mogen maken!

Hi, ik ben net in Duitsland en nu heb ik geen service meer, ik heb al geprobeerd mijn telefoon aan en uit te zetten en handmatig een netwerk te selecteren, maar dat heeft niet gewerkt. 

 

Groetjes,

Nina

Reputatie 5
Badge +6

Hi Nina! Wat onhandig dat je geen gebruik kunt maken van het netwerk in Duitsland. Ik heb de instellingen voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.

sinds mei heb ik voor mijn vrouw een Ben abonnement en refurbished Iphone 7 aangeschaft.

toestel geeft nu aan geen service en wil ook niet goed opladen. ben er mee naar een telefoonwinkel geweest en rade mij aan niet hier mee te doen omdat volgens hem het moederboard defect is . dat blijkt bij de Iphone 7 vaker voor te komen volgens hem.

kan ik nu een nieuw toestel krijgen ? ik heb nu wel even een ander toestel gekocht maar wil wel gebruik maken van garantieregeling. hoe gaat u dit regelen ?

 

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Alex1957!

Bedankt voor je bericht en het sturen van de bestanden. Ik heb de bijlagen verwijderd uit jouw bericht, omdat je hiermee persoonlijke gegevens op internet hebt geplaatst. Ik help jullie natuurlijk wel graag verder met de telefoon!

Zou je mij hiervoor via een privébericht op dit profiel het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Ik duik hier dan even verder in voor jullie.

Reageer