Huawei te duur? Koop een Honor! Dat is ook een Huawei!

  • 6 February 2019
  • 2 reacties
  • 663 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Ik weet nog een jaar of 8 geleden, toen kocht je een Huawei voor weinig.
Je had dan een high-end toestel voor een prijs die gewoon voor iedereen betaalbaar was.

Tegenwoordig is Huawei een serieus A-merk. En dat zie je helaas ook aan de prijzen!
Dit vind ik zelf erg jammer, want nu word niet iedereen blij van Huawei.
Ik vind het jammer dat Huawei bewust kiest om zijn toestellen duur in de markt te zetten. Ik praat nu over de vlaggenschepen van Huawei.

Wil je nu toch een vlaggenschip van Huawei bezitten, maar 200 of soms wel 300 euro goedkoper uit zijn?
Kies dan voor Honor. Is het tweede merk van Huawei. Bieden beide over het algemeen het zelfde, alleen je bent goedkoper uit!

En wij Nederlanders houden wel van goedkoper uit zijn, toch?

Groet Richard Claassen.
Klik op de link om verder te lezen over Huawei en Honor!

https://computertotaal.nl/artikelen/smartphone/waarom-lijken-de-huawei-p-smart-en-honor-10-lite-zoveel-op-elkaar/?API_COOKIE_REDIRECTED=True

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Richard.

Ik lees dat Huawei bij de genoemde budget minstens 1 grote Android update doet en daarnaast ook beveiligingsupdates, bij Honor wordt geen uitspraak gedaan.

Dan zit er al een verschil wat het prijskaartje kan maken. Hoe goed is de ondersteuning en hoelang?
Reputatie 6
Badge +3
Dat durf ik niet te zeggen. Maar weet wel dat Honor update's verzorgd. Maar meestal maar een jaar. Dat is bij HuAwei ook wel een beetje zo, jaar hooguit twee jaar is mijn ervaring.

Groet Richard

Reageer