Beantwoord

vingerafdrukID Huawei p10 lite

  • 24 October 2017
  • 5 reacties
  • 2158 keer bekeken

Recent heb ik mijn scherm laten vervangen omdat deze kapot was gevallen. Het lukt nu niet meer om een vingerafdruk in te stellen, omdat deze optie uit de instellingen verdwenen is. Via de zoekfunctie is deze wel te vinden maar niet te openen.Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 24 October 2017, 09:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Lastig probleem! Bel anders even met Huawei sevice afdeling. Misschien is dit al eens voorgekomen en kunnen ze je verder helpen dan dat ik kan. 0800-9188 Succes groet Richard.

Mag ik vragen of het probleem is opgelost en hoe? Dit gebeurde gister bij mij ineens uit het niets. Een reactie zou erg fijn zijn. 

 

Groet Iriz

Reputatie 5
Badge +9

Hi Iriz, dat is natuurlijk niet handig! Mocht er door de gebruiker niet worden gereageerd wil ik je adviseren om Richard zijn advies aan te houden!

Ik heb net hetzelfde aan de hand. Ineens uit het niets werkt mijn vingerafdruk niet meer en is het met terug te vinden bij de instellingen.. Ik heb geen nieuw scherm of dergelijke laten installeren

Reputatie 5
Badge +9

Hi Damphire! Wat balen zeg! Heb je al contact op kunnen nemen met Huawei voor een oplossing? 

Reageer