Skip to main content
Antwoord

2 nummers in app

  • November 1, 2023
  • 1 reactie
  • 299 keer bekeken

Elsbeth Rispens

Goedemiddag Ben,

 

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en nu staat het nieuwe nummer alleen in de app, ik zie ook niet mijn eigen nummer staan in de app bij instellingen. Kun je mij helpen?

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Elsbeth Rispens, bedankt voor het openen van dit topic!
Als beide abonnementen op jouw naam en gegevens staan kan ik je zeker helpen met het samenvoegen onder 1 gebruikersnaam.

Je kunt ofwel contact opnemen met de klantenservice of stuur jouw naam, de mobiele nummers, het adres en geboortedatum via een privebericht dan help ik je hier verder bij.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2023

Hi @Elsbeth Rispens, bedankt voor het openen van dit topic!
Als beide abonnementen op jouw naam en gegevens staan kan ik je zeker helpen met het samenvoegen onder 1 gebruikersnaam.

Je kunt ofwel contact opnemen met de klantenservice of stuur jouw naam, de mobiele nummers, het adres en geboortedatum via een privebericht dan help ik je hier verder bij.