Skip to main content
Beantwoord

2 nummers in app

  • 1 november 2023
  • 1 reactie
  • 251 keer bekeken

Elsbeth Rispens

Goedemiddag Ben,

 

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en nu staat het nieuwe nummer alleen in de app, ik zie ook niet mijn eigen nummer staan in de app bij instellingen. Kun je mij helpen?

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Elsbeth Rispens, bedankt voor het openen van dit topic!
Als beide abonnementen op jouw naam en gegevens staan kan ik je zeker helpen met het samenvoegen onder 1 gebruikersnaam.

Je kunt ofwel contact opnemen met de klantenservice of stuur jouw naam, de mobiele nummers, het adres en geboortedatum via een privebericht dan help ik je hier verder bij.

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2023

Hi @Elsbeth Rispens, bedankt voor het openen van dit topic!
Als beide abonnementen op jouw naam en gegevens staan kan ik je zeker helpen met het samenvoegen onder 1 gebruikersnaam.

Je kunt ofwel contact opnemen met de klantenservice of stuur jouw naam, de mobiele nummers, het adres en geboortedatum via een privebericht dan help ik je hier verder bij.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen