Skip to main content
Antwoord

2e abonnement toevoegen aan app

  • October 21, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb al 1 Ben telefoonnummer in de Ben app, maar kort geleden heb ik nog een sim only aangevraagd. Ik zou graag de 2e willen toevoegen aan de app, maar blijf in een kringetje rondklikken..

Iemand die dit voor mij kan regelen?

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Patries,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover.

Voor het samenvoegen van klantkaarten kun je telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact opnemen. Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Verder wil ik je vragen om ook het gewenste e-mailadres aan te geven.

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hoi ​@Patries,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover.

Voor het samenvoegen van klantkaarten kun je telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact opnemen. Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Verder wil ik je vragen om ook het gewenste e-mailadres aan te geven.

 

Lieve groeten,

Steyanie