Beantwoord

ben account aaangemaakt

  • 23 maart 2020
  • 2 reacties
  • 361 keer bekeken

Goedenmorgen, 

 

Begin februari heb ik een nieuw abbonoment afgesloten bij ben. Maar nu kan ik niet meer in mijn ben. Toen die tijd kon ik erin. Maar heb aangegeven nummerbehoud te willen, dit kon pas vanaf 7 juni omdat ik nog bij KPN zit. Nu gebruik ik dus nog mijn oude simkaart. Maar ik wil wat gegevens wijzigen in mijn ben account. Maar daar kom ik niet meer in. Iemand die me kan helpen?

 

Jojanneke

icon

Beste antwoord door Romy 1 april 2020, 14:29

Hi Jojanneke! We hebben helaas niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hierbij dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, stuur gerust een bericht!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Jojanneke! Wat onhandig dat je niet meer in jouw account kunt. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven in een privébericht

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jojanneke! We hebben helaas niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hierbij dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, stuur gerust een bericht!

Reageer