Beantwoord

Ben App

  • 7 May 2019
  • 7 reacties
  • 631 keer bekeken

Geachte Aanwezigen

Zin kort beschik ik over Android 9 pie en heb problemen met de Ben App.
Hij Wil niet laden ook niet bij het op nieuw installeren blijf die hangen
Op mijn Ben pagina werk het gewoon
Daar voor had ik Android 8 en het werkte prima.
Er werken een boel dingen niet zo als het hoort.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben dan graag een oplossing aub

Mvg

Robbie B
icon

Beste antwoord door Romy 9 May 2019, 12:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Robbie,

Wat onhandig dat je problemen ervaart na de update. Heb je in Playstore gecontroleerd of je de nieuwste versie van de Ben app hebt geïnstalleerd? Verder adviseer ik je om je toestel te resetten.
Geachte Aanwezige

Heb mijn toestel 2x gerest en het maak niks uit de app werk gewoon niet meer in android 9 pie
Zelf mijn audio systeem in de auto doet het niet meer daar voor wel
Heb alle mijn systemen gerest maar niks help.
Ben dagen bezig geweest om mijn telefoon in orde te krijgen zoals die wast.
Heb het probleem ook neer gelegd bij google maar antwoord blijft uit.
De app werkt gewoon niet meer in android 9 graag oplossen aub

Mvg

Robbie B 🙄
Reputatie 5
Badge +6
Hi Robbie,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Echter is dit niet op een afstand op te lossen omdat het een software gerelateerde probleem is. Ik kan je enkel instructies geven die je wellicht tot oplossing kan brengen. Heb je al geprobeerd om de Ben app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, zou je dit willen proberen?
Geachte Aanwezige

Ook dat heb ik gedaan maar het probleem los niks op zelf denk ik echt dat het een android probleem is want er zijn ook instelleningen die zijn veranderd in android 9.
Het gekke,s is van allemaal dat mijn andere app,s wel werken maar die van u niet.
Hij laad niet en krijg alleen maar te zien ik ben aan het werk en weg is die.
Mijn Ben pagina doet het wel gewoon.
Het is ook zo als ik de Ben app moet updaten dan moet ik telkens weer inloggen met mijn gegevens .

Mvg

Robbie B
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega's die ook gebruik maken van Android 9. Zij kunnen wel in de Ben app, dus ik ben bang dat het niet aan de software ligt. Ik wil dan ook vragen om tot er een nieuwe update van de Ben app komt, gebruiik te maken van jouw Ik-Ben pagina. Ik zal deze foutmelding doorzetten. Dat je opnieuw moet inloggen na een update is trouwens gebruikelijk. Sorry voor het ongemak.
Dank u wel voor uw terug koppeling Romy

Begrijp er nu niks meer van waarom de Ben app niet door wil laden en telkens weg valt.
Maar goed u collega,s hebben dus geen enkel probleem er mee begrijp ik dat is heel ra.
Beschik zelf over een Nokia 6 en bevalt mij dan ook zeer goed alleen die update van 8 naar android 9 pie is niet gegaan zoals het hoort.
Ook heb ik daar Nokia van op de hoogte gestel en als bij google blijft het antwoord gewoon uit.
Moet het doen wat ik op internet kan vinden.
De Ben app werk trouwens wel gewoon op mijn tablet en die heeft android 7 gewoon .

Nogmaals hartelijke dank voor u terug koppeling .

Mvg

Robbie B
Reputatie 5
Badge +9
Ja, zeker heel vreemd! Wel goed dat je dit hebt doorgezet naar beide partijen. Je kan eventueel via de laptop de software opnieuw laten installeren, maar dat is wel erg veel werk voor één app. Graag gedaan en ik wens je een fijne dag toe!

Reageer