Beantwoord

Ben app werkt bij mij niet

  • 7 January 2019
  • 5 reacties
  • 372 keer bekeken

met mijn inloggegevens van " mijn ben" krijg ik geen toegang tot de "ben" app
Telefoon al gereset, app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen reslutaat
Inloggen op de website met inloggegevens lukt trouwens wel probleemloos en geeft ook de juiste actuele status
icon

Beste antwoord door Wietske 7 January 2019, 16:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Familie14, wat leuk dat je onze Ben app gebruikt 😃 Goed dat je al hebt kunnen achterhalen dat inloggen op de Ik Ben pagina wel werkt. Ik help je graag verder zodat je weer kunt inloggen. Welke foutmelding krijg je precies te zien?
ik krijg de melding
"Het inloggen bij Ik Ben is mislukt. Gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist"
dank voor je reactie in het reeds bestaande topic; Zag later dat dit topic op "beantwoord" stond, dus vandaar maar een nieuw topic hierover gestart; excuus dat het nu dubbel is, svp deze maar aanhouden voor beantwoording
Reputatie 5
Badge +12
Dat geeft niets! Ik zet dit graag voor je door richting de juiste afdeling. Zou je hiervoor de volgende vragen willen beantwoorden? Dit mag overigens ook in een privéberichtje, mocht je dat prettiger vinden 🙂. Een privéberichtje kan je hier sturen.

· Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):

· Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):

· Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)

· Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):

· Merk mobiele telefoon:

· Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)

· Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies één) Ja/Nee
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw privébericht inmiddels ontvangen en heb de informatie doorgezet naar de juiste afdeling 🙂

Reageer