met mijn inloggegevens van " mijn ben" krijg ik geen toegang tot de "ben" app
Telefoon al gereset, app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen reslutaat
Inloggen op de website met inloggegevens lukt trouwens wel probleemloos en geeft ook de juiste actuele status
Antwoord
Ben app werkt bij mij niet
Beste antwoord door Wietske
Dat geeft niets! Ik zet dit graag voor je door richting de juiste afdeling. Zou je hiervoor de volgende vragen willen beantwoorden? Dit mag overigens ook in een privéberichtje, mocht je dat prettiger vinden 🙂. Een privéberichtje kan je hier sturen.
· Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):
· Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):
· Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)
· Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):
· Merk mobiele telefoon:
· Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)
· Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies één) Ja/Nee
· Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):
· Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):
· Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)
· Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):
· Merk mobiele telefoon:
· Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)
· Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies één) Ja/Nee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
