Ik heb sinds 2 jaar een Ben abonnement. Sinds kort heb ik ook mijn zoon een abbo gegeven. Die staat op mijn naam maar niet op hetzelfde account als de mijne. Nu probeer ik Ben Kind in te stellen en dat lukt niet. Als ik de aanwijzingen op https://www.ben.nl/kind volgt krijgt mijn kind mijn abbo te zien. Logisch, want het is mijn abbo in mijn Ben app en daar wordt de QR code van gemaakt. Ik neem aan (al staat dat er niet bij) dat je moet inloggen in de Ben app met het account van het kind en dan de QR code moet maken.
Maar hoe moet dat dan met het inzien? In de Ben app (op iOS) kan ik niet switchen tussen accounts. Dan moet ik de app weggooien en opnieuw installeren. Dat is niet natuurlijk geen werkbare situatie om mijn eigen verbruik en dat van mijn zoon in de gaten te houden.
De helpdesk kon na een half uur in de wacht en na navraag doen alleen bovenstaande link toesturen. Daar heb ik niets aan. Moeten beide accounts gemerged worden? En hoe vraag ik dat dan aan? Of is er een andere oplossing?