Beantwoord

Ben Kind QR code wordt niet herkend

  • 4 August 2022
  • 6 reacties
  • 217 keer bekeken

Heb op mijn eigen telefoon ingelogd in ben app met mijn account. Vervolgens via instellingen ben kind aangeklikt... Kind telefoonnummer aangeklikt (kind abonnement valt onder mijn eigen account). Qr code aangemaakt. Gescand met telefoon kind waar ben app op is geïnstalleerd en op "ben kind" op is geklikt. Vervolgens deze foutmelding

 

 

icon

Beste antwoord door Merve 15 August 2022, 09:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Daniel Frissen,

Bedankt voor het openen van dit topic.
Wat vervelend dat het niet lukt Ben Kind te installeren. 
Welke foutmelding krijg je precies?
Vaak helpt het om beide apps te verwijderen en opnieuw te installeren.

Daarnaast even de camera nakijken en schoonmaken.

Ik hoor graag van je of het nu wel lukt.

 

 

Je ziet dat het wel gescand wordt, maar niet geaccepteerd. Beiden apps zijn fris geïnstalleerd.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Daniel Frissen! Is het nog gelukt om Ben kind te installeren? Zo niet, heb ik een aantal tips voor jou:

·         Het is belangrijk dat je de laatste versie van de Ben app hebt geïnstalleerd op zowel je eigen mobiele telefoon als de mobiele telefoon van het kind.

·         Wanneer de laatste versie Ben app op de mobiele telefoons zijn geïnstalleerd kan het ook helpen de Ben app in zijn geheel te verwijderen en deze opnieuw te downloaden.

·         De app even helemaal afsluiten en het cache geheugen verwijderen op je eigen en het andere toestel en dan opnieuw de code proberen te scannen.

·         De QR-code is 30 minuten geldig. Wanneer deze tijd is verstreken kun je opnieuw een QR-code genereren.

nee, helaas niet gelukt, alle stappen doorlopen, zonder succes

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Daniel Frissen 

 

Ontzettend balen dat het als maar niet wil lukken! Ik help je graag verder met Ben Kind zodat je hier snel gebruik van kunt maken. Zou je mij hiervoor via dit profiel in een privébericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer en jouw geboortedatum kunnen sturen? Ik hoor graag snel weer van je!

Reageer