Beantwoord

Ben Kind toevoegen in mijn app

  • 8 July 2023
  • 5 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb zelf een Ben abonnement met een app om mijn telefoon. Ik heb ook een Ben abonnement afgesloten voor mijn minderjarige dochter en ik wil zowel mijn eigen abonnement als het hare kunnen inzien maar dat lukt niet. 

icon

Beste antwoord door Merve 12 July 2023, 13:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @jgm.janssen  Fijn dat je hier een topic over plaatst. Ik kan mij goed voorstellen dat je ook haar abonnement wilt inzien als je inlogt in jouw Ik Ben omgeving. Kan jij mij via een privebericht jouw adres, geboortedatum en 06-nummer doorgeven? Dan help ik je snel verder om beide nummers op dezelfde klantenkaart te zetten. Bedankt alvast! 😊

Beste Fatima,

allereerst bedankt voor de snelle respons.

[edit post: gegevens verwijderd]

alvast bedankt.

Groetjes,

John

 

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel voor jouw gegevens @jgm.janssen  Ik heb jou net gemaild, zou je deze mail willen doorlezen? Bedankt alvast! Zodra je akkoord gaat met de voorwaarden voor het samenvoegen van beide nummers kan ik het in orde maken voor je.

Hallo Fatima,

ik ga akkoord met de voorwaarden om beide nummers op dezelfde klantenkaart te zetten zodat ik haar abonnement kan inzien als ik inlog in de ik Ben omgeving.

 

Groetjes,

John

Reputatie 5
Badge +6

Hi John! Helemaal goed. Ik heb het meteen doorgezet naar de afdeling. Binnen enkele werkdagen krijg je een bevestiging. Kan ik misschien iets anders voor je doen?

Reageer