Goede dag ik heb een vraagje
Ik heb waarschijnlijk de verkeerde mail doorgeven
Daardoor krijg ik geen mails binnen van mij niewe contract en kan ik niet inloggen op ben
Goede dag ik heb een vraagje
Ik heb waarschijnlijk de verkeerde mail doorgeven
Daardoor krijg ik geen mails binnen van mij niewe contract en kan ik niet inloggen op ben
Goedemorgen
Bedankt voor je bericht. Ik zal je e-mailadres aanpassen zodat je weer alle informatie kunt krijgen en kunt inloggen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Daarnaast ontvang ik ook graag het juiste e-mailadres, zodat ik dit kan wijzigen.
Hoi
Ik heb zojuist je e-mailadres aangepast. Als je jouw wachtwoord aanvraagt via de site, kun je jouw gegevens ontvangen. Jouw nieuwe contract is niet via de e-mail gestuurd. Heb je deze wel via de post ontvangen van ons? Dat moet namelijk voldoende zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.