Beantwoord

“Er is iets misgegaan” - account info niet zichtbaar

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Sinds de jaarwisseling kan ik niet meer bij mijn gegevens via zowel de app als de website. Hierdoor kan ik mijn gegevens niet zien of aanpassen en ik kan mijn bundel niet aanpassen. Kunnen jullie zien wat er precies mis is?
 

gr. Bryan

icon

Beste antwoord door Fatima 11 January 2023, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hi @bryanrkraan 

 

Bedankt voor het openen van dit topic. Jij hoort normaal snel en makkelijk in te kunnen loggen in jouw Ik Ben omgeving. Ik help je graag verder hierbij. Ik wil je vragen om via een andere web browser in te loggen op www.ben.nl/inloggen  Kijk of je er dan wel inkomt. Weet je jouw gebruikersnaam niet meer?  Klik dan op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten  Ben je ook je wachtwoord vergeten, geen probleem dan klik jij op www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Laat je me zo nog even weten of het inloggen gelukt is of niet? Succes alvast! 

Hallo Fatima, 

Bedankt voor dit bericht. 
Helaas gaat het ook op alle browsers mis, zowel Chrome als Safari en ook op alle devices. 

Groeten, 
Bryan

Reputatie 2
Badge +1

Wat onhandig zeg!
Je kunt nog even proberen de cookies te verwijderen.

 Zou je in een privébericht het mobiele nummer, geboortedatum, je postcode + huisnummer en e-mailadres kunnen doorgeven? Dan kijk ik even met je mee. 

Reageer