Skip to main content
Antwoord

error code 401

  • October 14, 2020
  • 9 reacties
  • 2327 keer bekeken

Vanaf gisteren kon ik niet meer inloggen op de “Ik Ben” app. Ik krijg gelijk een error code “401” en dat er iets mis is gegaan. Ik heb het met een andere wifi en met 4G geprobeerd in te loggen, niets is gelukt.

Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe telefoon gehad, ligt het daar aan? 

 

Beste antwoord door Jolijn

Dank je wel voor het testen, @Salley22! Zou je dan eens de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren om te kijken of dit het oplost?

9 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 14, 2020

Goedemiddag Salley22. Goed dat je even contact opneemt. Kun je mij via een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 14, 2020

Goedemiddag, helaas weet ik niet hoe je hier een privé bericht stuurt 😅


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • October 15, 2020

Hoi @Salley22!

Als je de link van mijn collega opent, kom je op ons Moderators profiel uit. Hier kun je bovenin naast het Ben plaatje kiezen om een privébericht te sturen! Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 15, 2020

@Jolijn Heel erg bedankt! :)


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • October 15, 2020

Dank je wel voor het sturen van je gegevens, @Salley22! Aangezien het abonnement op naam van je moeder staat, kan ik geen gegevens wijzigen in je abonnement. Ik help je echter graag zo goed mogelijk verder zonder instellingen aan te passen!

Ik zie in jouw instellingen in ieder geval geen opvallendheden die deze problemen zouden veroorzaken. Kun je wel inloggen via https://www.ben.nl/inloggen of krijg je dan ook een foutmelding?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 15, 2020

@Jolijn ja op de site kan ik wel inloggen maar op de app nog steeds niet


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • October 15, 2020

Dank je wel voor het testen, @Salley22! Zou je dan eens de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren om te kijken of dit het oplost?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 15, 2020

Ja het is gelukt! Ik kan weer inloggen. Dank u wel voor de goede service :)


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • October 15, 2020

Goed om te lezen, Salley! Ik wens je dan nog een fijne dag toe!