Beantwoord

Geen Email ontvangen voor inloggegevens, meerdere keren aangevraagd

  • 26 december 2019
  • 2 reacties
  • 453 keer bekeken

Bij het aanvragen van mijn inloggegevens krijg ik meerdere keren geen e-mail binnen. Ook heb ik langer dan 15 minuten gewacht en door alle folders van mijn inbox gekeken. 

Ik heb mijn PUK-code nodig om mijn telefoon te ongrendelen maar zonder mijn account lukt dat niet. 

 

Help mij a.u.b met dit probleem 

icon

Beste antwoord door Romy 17 januari 2020, 11:59

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Jiphang! Wij hebben daarmee inderdaad een storing gehad. Is het ondertussen nog gelukt om je pukcode te vinden? Zo niet, help ik je graag verder.

Reputatie 5
Badge +6

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

Reageer