Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden 5gb extra erbij gekocht i.v.m vakantie. Dat ging helemaal top en toen kon ik ook gewoom inloggen op de BEN app met een pin-code zonder dat ik weer moest inloggen elke keer.
Nu kreeg ik een melding dat ik geen data heb. Terwijl er wel gewoon 5g bij de wifi en batterij balkje staat. Maar het klopte dat ik geen data heb want ik kon niet google. Gelukkig heb ik nu een hotspot kunnen regelen.
Maar, Ik ging naar de BEN app en moest weer inloggen. Geen probleem alleen irritant en toen moest ik de twee-staps verificatie doen en daarbij stond mijn telefoon nummer en die was correct etc. Maar ik kreeg geen SMS dus ik heb het paar keer opnieuw geprobeert en ook de app verwijdert en opnieuw gedownload en mijn telefoon opnieuw opgestart, noem het maar op. Daarna ben ik naar de website gegaan maar daar kon ik niet veel vinden. Gelukkig wel bij de community posts. Ik kan geen storing vinden of wat dan ook wat wel hinderend is.
Op de website kon ik ook niet inloggen en de klantenservice is dicht en de site waar je naartoe werd ge-redirect als er staat "Geen SMS ontvangen, maak contact met de klantenservice" gaf ook niet veel informatie behalve je 2 links sturen naar veelgestelde vragen over de BEN app.
Veel informatie maar ik hoop dat hierbij duidelijk is dat ik alles heb geprobeert wat in mijn controle zit en dat het denk ik ligt aan BEN zelf i.v.m onder andere mijn data die inneens weg was zonder mail over dat ik er bijna doorheen was.