Ik kan de ‘Ik Ben’-app activeren en overal inzien. Alleen staat het venster met de teller van je resterende bundel in ‘Overzicht’ al ruim 24 uur bevroren/stil/loopt niet. Ook niet als je via de Ben-website naar je ‘Ik ben’-account gaat. Werkt ook niet na totaal uit- & weer inloggen. Ook iPhone geheel uit- & weer aanzetten hielp niet. Vanmiddag heb ik Klantenservice Ben gebeld. Medewerker ontdekte dat inderdaad de teller niet liep, al vanaf 26/06. Zij maakte er een melding van maar wist helaas niet hoe op te lossen… Gelukkig heb ik Mb Pauze aanstaan om een gepeperde rekening te voorkomen..,als dat hopelijk blijft functioneren. Weet iemand een oplossing? Thanx.
Sorry, titel hoort te zijn: ‘Ik Ben’-app; overzicht dataverbruik van maandelijkse bundel. Afz. Griet
Ik heb precies hetzelfde, maar dan op mijn Samsung mobiel. Het verbruik blijft stil staan. Hopelijk wordt het met ingang vd nieuwe maand opgelost.
Ik heb precies hetzelfde, maar dan op mijn Samsung mobiel. Het verbruik blijft stil staan. Hopelijk wordt het met ingang vd nieuwe maand opgelost.
Bedankt voor je (ondersteunende!) reactie.
Ik hoop dat het maandag vóór 24:00 opgelost is omdat ik mijn gehele maandelijkse bundel tot de laatste druppel wil opmaken aan bekijken van films/series (yep, echte Hollander!). Door huidige situatie van (mijn) BEN-app is het zelfs onverstandig om extra MB’s te kopen want je kunt niet op de teller lezen je dataverbruik. Het enige wat ik nog niet heb gedaan, is app verwijderen & dan opnieuw uit de store downloaden. Dat durf ik niet zo goed zonder ondersteuning van Klantenservice. Ben nl. bang dat bij opnieuw plaatsen van BEN-app persoonlijke gegevens verdwenen zijn
???
Nou zeg, gefeliciteerd. Bij mij staat de nieuwe mb bundel er ook. Alleen blijft hij hetzelfde, ook al internet ik.
Zelfde euvel dus dat ik vanaf 25 juni al heb.
Bluh...
Yep...idem dito alhier. Heb een beetje voorbarig gejuicht Afz. Griet
P.S. Heb huidige nog steeds aanwezige situatie extra gemaild naar BEN.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.