Beantwoord

Ik kan niet inloggen in de Ik Ben app

  • 24 March 2020
  • 4 reacties
  • 472 keer bekeken

Goedemiddag, ik kan al een aantal dagen niet inloggen in mijn app. Heel irritant, nu kan ik niet mijn verbruiksstatus zien.. hij blijft een zoektekentje geven en meer gebeurd er niet.

 

icon

Beste antwoord door Romy 1 April 2020, 14:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Steenbij101. Ahh, dat is echt onhandig! Wat gebeurd er als je de app helemaal verwijderd van je toestel en opnieuw installeerd?

Dank voor je reactie Romy, heb ik al geprobeerd maar veranderd helaas niks mee, blijft hetzelfde doen. Ik heb wel gewoon prima internet en bellen doet het ook gewoon nog, het is alleen een beetje onhandig als je je MB’s niet kunt zien.

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw reactie. Dit is zeker niet praktisch. Heb je dit ook via de website? Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum, klantnaam en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Steenbij101. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

Reageer