Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet inloggen in de Ik Ben app

  • March 24, 2020
  • 4 reacties
  • 482 keer bekeken

Goedemiddag, ik kan al een aantal dagen niet inloggen in mijn app. Heel irritant, nu kan ik niet mijn verbruiksstatus zien.. hij blijft een zoektekentje geven en meer gebeurd er niet.

 

Beste antwoord door Romy

Hi Steenbij101. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • March 25, 2020

Hi Steenbij101. Ahh, dat is echt onhandig! Wat gebeurd er als je de app helemaal verwijderd van je toestel en opnieuw installeerd?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • March 25, 2020

Dank voor je reactie Romy, heb ik al geprobeerd maar veranderd helaas niks mee, blijft hetzelfde doen. Ik heb wel gewoon prima internet en bellen doet het ook gewoon nog, het is alleen een beetje onhandig als je je MB’s niet kunt zien.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • March 26, 2020

Bedankt voor jouw reactie. Dit is zeker niet praktisch. Heb je dit ook via de website? Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum, klantnaam en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2020

Hi Steenbij101. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!