Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 906 keer bekeken

Ik kan sinds langere tijd niet meer inloggen in de app en als ik mijn gebruikersnaam wil opvragen dmv mijn tel nr en geb datum krijg ik een melding dat deze combi niet bekend is. Misschien is mijn abbonnement afgelopen? Zo ja en zo nee, wel heel raar dat ik dit niet kan nakijken. Ik heb de nieuwste app gedownload, omdat ik telkens een melding kreeg dat er onderhoud werd gepleegd aan de app, maar ook hier kan ik niet inloggen en ook op ben.nl lukt het niet enis de combi tel en geb datum niet bekend..
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 11:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
bel even met 1200 dan kunnen ze misschien verder helpen.
groet Richard Claassen.
Reputatie 5
Badge +12
Ik kan sinds langere tijd niet meer inloggen in de app en als ik mijn gebruikersnaam wil opvragen dmv mijn tel nr en geb datum krijg ik een melding dat deze combi niet bekend is. Misschien is mijn abbonnement afgelopen? Zo ja en zo nee, wel heel raar dat ik dit niet kan nakijken. Ik heb de nieuwste app gedownload, omdat ik telkens een melding kreeg dat er onderhoud werd gepleegd aan de app, maar ook hier kan ik niet inloggen en ook op ben.nl lukt het niet enis de combi tel en geb datum niet bekend..

Hoi Nicole, goed dat je dit aan ons laat weten want de Ben app is o, zo handig! Ik wil graag voor je nakijken wat er precies aan de hand is. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de inlognaam waarmee je nu probeert in te loggen?

Reageer