Beantwoord

Ikben app werkt niet ook niet via website

  • 8 March 2019
  • 7 reacties
  • 826 keer bekeken

Ik krijg steeds error 600 te zien als ik de ben app open. Ik heb geprobeerd de app opnieuw te downloaden, maar nogsteeds het zelfde probleem. Ook via de website kan ik niet inloggen, er staat dan ‘pagina niet gevonden’. Kan iemand mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Romy 11 March 2019, 11:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat onhandig dat je geen gebruik kunt maken van jouw Ik-Ben omgeving! Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren? Daarnaast wil ik je voor de website adviseren jouw geschiedenis en cookies te verwijderen. Kun je me laten weten of dit gewerkt heeft?
Hi het werkt nogsteeds niet ik heb zelfs geprobeerd om op een andere telefoon in te loggen via de website. Maar dat werkte helaas ook niet, de app opnieuw downloaden werkt ook niet.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Heb je toevallig een toestel dat functioneert op de Android software? Zo ja, welke versie gebruik je dan?
Hi, nee ik heb een Iphone 7. Ik gebruik nu ios 12.1.2
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je nagekeken. Klopt het dat je geen actieve aansluiting hebt bij Ben?
Ik heb een abonnement voor 2 jaar samen met een toestel. Ik heb net gekeken op ‘mijn huidig abonnement’ en daar stond dat ik €0,00 euro per maand moest betalen. Dat klopt niet, want betaal gewoonlijk €25 euro per maand.
Reputatie 5
Badge +9
Ik denk dat je dan de verkeerde gebruikersnaam gebruikt met inloggen. Die kun je hier opvragen.

Reageer