Als ik inlog op mijn IkBen pagina dan krijg ik "pagina niet gevonden" ik heb vorig jaar een contractovername gedaan omdat ik nu zelf mijn telefoon abbonement betaal. maar sinds dien kan ik dus ook niet meer bij mijn IkBen pagina om mijn facturen en abbonement status te bekijken.
(Dit probleem heb ik nu dus al een hele tijd en mijn vorige topic kan ik niks meer mee omdat ik naar deze moderator geen privéberichten kan sturen)
Antwoord
IkBen pagina werkt niet
Beste antwoord door Merve
Hi Kevin_T,
Na een contractovername dien je ook opnieuw een account aan te maken om te kunnen inloggen. Ik vermoed dat je nog steeds met je oude inloggegevens probeert in te loggen. Ik adviseer je om op www.ben.nl/inloggen opnieuw je gebruikersnaam en het wachtwoord aan te vragen. Mocht het hiermee ook niet lukken hoor ik het graag van je.
Na een contractovername dien je ook opnieuw een account aan te maken om te kunnen inloggen. Ik vermoed dat je nog steeds met je oude inloggegevens probeert in te loggen. Ik adviseer je om op www.ben.nl/inloggen opnieuw je gebruikersnaam en het wachtwoord aan te vragen. Mocht het hiermee ook niet lukken hoor ik het graag van je.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
