Beantwoord

IkBen pagina werkt niet

  • 17 March 2019
  • 3 reacties
  • 375 keer bekeken

Als ik inlog op mijn IkBen pagina dan krijg ik "pagina niet gevonden" ik heb vorig jaar een contractovername gedaan omdat ik nu zelf mijn telefoon abbonement betaal. maar sinds dien kan ik dus ook niet meer bij mijn IkBen pagina om mijn facturen en abbonement status te bekijken.

(Dit probleem heb ik nu dus al een hele tijd en mijn vorige topic kan ik niks meer mee omdat ik naar deze moderator geen privéberichten kan sturen)
icon

Beste antwoord door Merve 18 March 2019, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Kevin_T,

Na een contractovername dien je ook opnieuw een account aan te maken om te kunnen inloggen. Ik vermoed dat je nog steeds met je oude inloggegevens probeert in te loggen. Ik adviseer je om op www.ben.nl/inloggen opnieuw je gebruikersnaam en het wachtwoord aan te vragen. Mocht het hiermee ook niet lukken hoor ik het graag van je.
Hallo Merve
Helaas werkt dit bij mij niet, ik krijg namelijk geen mailtje binnen om mijn gebruikersnaam te veranderen of aan te maken. En nog iets, laatst vroeg mijn vader via zijn email een nieuw wachtwoord aan waarvoor ik vervolgens op mijn email dit bericht er voor kreeg.
Wachtwoord aanvragen werkt overgens bij mij wel.

Groet, kevin
Reputatie 5
Badge +9
Niet handig dat je geen e-mail binnen krijgt. Kun je mij via deze link een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Mocht dit niet lukken, laat het me even weten dan neem ik op een andere manier contact met je op.

Reageer