Vandaag heb ik voor mijn dochters 2 abonnementen besteld, die ik nog toe ga voegen in de Ben Kind omgeving wanneer alles daarvoor gereed is. Mijn vrouw en ik hebben beide al een BEN abonnement, maar op 2 verschillende mail adressen.
De gebruikersnamen van deze abonnementen waren nog gelijk aan onze mail adressen. Om het overzichtelijk te houden, en vanwege de mogelijkheid om de kinderen toe te voegen in de app heb ik onze gebruikersnamen en mijn eigen mail adres gewijzigd.
Bij het bestellen van de abonnementen voor mijn dochters kreeg ik voor beide een gebruikersnaam op de mail, maar die van de eerste bestelling was gelijk aan de gebruikersnaam van mijn vrouw die ik net vanochtend gewijzigd had.
Ik heb inmiddels meerdere pogingen gedaan om dat eerste account te activeren, door middel van het aanmaken en wijzigen van een wachtwoord voor dit account. Helaas krijg ik telkens de melding dat de gebruikersnaam niet correct is.
Zou het kunnen dat er nog een conflict bestaat tussen de oude gebruikersnaam van mijn vrouw en de nieuwe van mijn dochter, aangezien dit identiek is? Hopelijk heeft iemand een oplossing.