Beantwoord

kan niet inloggen Ben App.

  • 1 January 2023
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties

Ik kan niet inloggen in de Ben App.

Heb al een paar keer contact gehad maar niks werkt. Ik heb een nieuw abbonoment bij Ben en wil graag de app gebruiken om mijn verbruik te zien maar ik kan niet inloggen. Ik krijg geen mail als ik een nieuw account aan wil maken. Heb ook een code gehad aan de tel van Ben maar werkt ook niet. Graag zou ik de app willen gebruiken. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Fatima 2 January 2023, 12:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hi @GD82 

 

De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊

Hi @GD82 

 

De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊

Hoi Fatima,

De beste wensen voor jou ook!

Beste Fatima, ik heb alles geprobeert wat je zegt maar ik krijg maar geen mail binnen. Niet in postvak niet in spam echt hellemaal niks bellen heb ik gedaan heb een gebruikesnaam gehad werkt ook niet. 🤔

Enig iedee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel! 😊

 

Dan ga ik er vanuit dat jouw e-mailadres niet correct is. Kan je ons berichten via  www.facebook.com/degroetenvanben of via www.twitter.com/benwebcare  Of je kan met mijn collega's chatten via www.ben.nl/service/contact  Via deze kanalen kunnen wij namelijk snel jouw e-mailadres wijzigen mocht dit nodig zijn.  Ik ga er vanuit dat jij hierna weer zonder problemen gebruik kan maken van de Ben app. 

Prima! Gaan ik doen dankje wel! 🤗

Reputatie 4
Badge +1

@GD82  Graag gedaan!  Erg bedankt voor je medewerking. 🙏🏼

Reageer