Beantwoord

Link niet geldig

  • 29 November 2020
  • 6 reacties
  • 655 keer bekeken

Hallo,

Ik ben nieuw bij Ben en wil een account aanmaken, maar telkens als ik op de link in de mail klik komt er te staan dat de link niet meer geldig is. Als ik opnieuw op wachtwoord vergeten klik gebeurt precies hetzelfde.

 

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Jolijn 2 December 2020, 09:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @lbeekvelt02!

Bedankt voor je bericht. Wij hebben gemerkt dat klanten deze melding vaker krijgen, en dit lijkt te komen door een beveiligingsupdate op Outlook. Als je dus gebruik maakt van een e-mailaccount van @Outlook, @Hotmail of @Live, zal je deze melding waarschijnlijk gezien hebben. Je kunt de beveiliging van zogenoemde Safelinks uitschakelen met de volgende stappen:

 

Ga eerst naar instellingen in het mailprogramma:

1.    Klik op “premium”

2.    Klik op “beveiliging”

3.    Zet het vinkje naar links bij Geavanceerde beveiliging en “Outlook.com biedt beveiliging etc”

 

Als je het vinkje hebt aangepast, kun je opnieuw via de site een account aanmaken. De links moeten dan wel werken! Mocht je toch nog problemen ervaren, bijvoorbeeld omdat je een ander e-mailbox gebruikt, hoor ik het natuurlijk graag!

Hallo,

Ik kan deze instellingen niet vinden in mijn outlook account. Waarschijnlijk doordat het mijn schoolmail is? Hoe kan ik dit nu oplossen?

 

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @lbeekvelt02!

In dat geval raad ik je aan om een ander e-mailadres te gebruiken voor je Ben abonnement. Als je mij een privébericht stuurt in dit profiel met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je IBAN en een ander e-mailadres, kan ik dit voor je aanpassen!

Reputatie 3
Badge +7

Hi @lbeekvelt02,

Ik heb je e-mailadres zojuist aangepast! Als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen via de e-mail.

Lukt het nu wel om een account aan te maken?

Het is gelukt, bedankt!!

Reputatie 5
Badge +6

Fijn dat het is gelukt @lbeekvelt02! Ik wens je een fijne dag toe:blush:

Reageer