Goedenavond Ben Forum,
Afgelopen dinsdag ben ik mijn mobiel verloren waar ik ook de Ik Ben app op had geïnstalleerd. Inmiddels heb ik een vervangende mobiel geregeld maar deze heeft nog geen SIM-kaart en daardoor kan ik er niet mee bellen of whatsappen. Ik kan deze ook niet opnieuw aanvragen omdat ik verder geen manier heb om op de Ik Ben portal in te loggen.
De gegevens die ik wèl heb:
- Mijn e-mailadres
- Mijn huisnummer/postcode en uiteraard toegang tot mijn postbus
- Mijn (oude) pin- en PUK-code
- De ICC code op het pasje waarmee mijn originele SIM-kaart geleverd is
Ik heb hier ook eerder al een post over gemaakt en het is niet mijn bedoeling het forum te spammen. Maar mijn antwoord was daar verkeerd geïnterpreteerd doordat mijn verwoording wat onhandig was.
Weet iemand de snelste weg om mijn SIM-kaart opnieuw aan te vragen of mijn Ik Ben account te herstellen?