Skip to main content
Antwoord

Mobiel verloren, kan niet meer inloggen op Ik Ben

  • November 6, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Goedenavond Ben forum,

Vorige week ben ik mijn mobiele telefoon verloren. Daarom wil ik graag een nieuwe SIM-kaart opvragen zodat ik een nieuwe mobiel kan activeren met mijn nummer. Daarvoor moet ik inloggen op Ik Ben, ik had altijd de app op mijn mobiel, die ik dus verloren ben. Wanneer je op de site aanmeld dien je een SMS-code op te geven, maar dat kan ik dus ook niet!

Weet iemand of er een andere manier is om mijn account te herstellen? Ik kan nog wel bij mijn geregistreerde e-mailadres en woonadres.

Update: Zojuist het originele SIM-kaart pasje gevonden, dus ik heb óók mijn PIN- en PUK codes en ICC-code.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Miel Jansen,

Bedankt voor je bericht.

Heel fijn dat je hebt laten weten dat je je simkaart hebt gevonden.

Mocht je vragen hebben of tegen wat aan lopen, verneem ik van je.

 

Lieve groeten,

Steyanie

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hoi ​@Miel Jansen,

Bedankt voor je bericht.

Heel fijn dat je hebt laten weten dat je je simkaart hebt gevonden.

Mocht je vragen hebben of tegen wat aan lopen, verneem ik van je.

 

Lieve groeten,

Steyanie


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 8, 2025

Hoi Steyanie,

Sorry voor de verwarring - ik heb het originele pasje met PIN- en PUK-codes en een ICC-code gevonden, maar daar zit dus NIET mijn simkaart bij. Die had ik in mijn telefoon gestopt die ik dus verloren ben!

Zou je mij nog kunnen helpen met het opnieuw opvragen van een SIM-kaart zonder dat ik in mijn Ik Ben account kan? Of het herstellen van mijn Ik Ben inlog zodat ik vanuit daar een nieuwe SIM kan bestellen?