Skip to main content
Antwoord

Nieuw bij Ben

  • October 30, 2020
  • 2 reacties
  • 515 keer bekeken

EstherZuidhof

Ik heb sinds vandaag een simonly abonnement bij Ben. Ik wil graag inloggen in de app maar ontvang steeds geen mail over mijn inlog gegevens.

Beste antwoord door Jolijn

Hi Esther!

Ik heb via een PB begrepen dat dit inmiddels is opgelost via een ander kanaal van onze klantenservice! Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Ik zal dan deze reactie als antwoord aangeven op het topic en het topic afsluiten. Ik wens je een fijne dag toe!

Dit topic is gesloten

2 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • November 2, 2020

Goedemorgen @EstherZuidhof!

Ik zal je gegevens even nakijken zodat we kunnen achterhalen waarom de mails niet worden gestuurd. Ik zorg er namelijk graag voor dat je kunt inloggen! Zou je hiervoor via een privébericht via dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen ter controle? Dan duik ik hier verder in!


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • November 2, 2020

Hi Esther!

Ik heb via een PB begrepen dat dit inmiddels is opgelost via een ander kanaal van onze klantenservice! Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Ik zal dan deze reactie als antwoord aangeven op het topic en het topic afsluiten. Ik wens je een fijne dag toe!