Beantwoord

Nieuw bij Ben

  • 30 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 399 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een simonly abonnement bij Ben. Ik wil graag inloggen in de app maar ontvang steeds geen mail over mijn inlog gegevens.

icon

Beste antwoord door Jolijn 2 november 2020, 14:54

Hi Esther!

Ik heb via een PB begrepen dat dit inmiddels is opgelost via een ander kanaal van onze klantenservice! Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Ik zal dan deze reactie als antwoord aangeven op het topic en het topic afsluiten. Ik wens je een fijne dag toe!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen @EstherZuidhof!

Ik zal je gegevens even nakijken zodat we kunnen achterhalen waarom de mails niet worden gestuurd. Ik zorg er namelijk graag voor dat je kunt inloggen! Zou je hiervoor via een priv├ębericht via dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen ter controle? Dan duik ik hier verder in!

Reputatie 3
Badge +6

Hi Esther!

Ik heb via een PB begrepen dat dit inmiddels is opgelost via een ander kanaal van onze klantenservice! Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Ik zal dan deze reactie als antwoord aangeven op het topic en het topic afsluiten. Ik wens je een fijne dag toe!