Hi Ben,
Ik heb 2 vragen
We hebben 2 abonnementen aangevraagd
1tje op mijn naam
1tje op mijn vriendins naam
Over mijn abonnement, als ik nu probeer in te loggen, dan is er blijkbaar MFA, echter willen jullie een SMS sturen naar het tijdelijke nr. Volgens jullie zou ik dat ik aan moeten kunnen passen in “Mijn Gegevens” Echter kan ik daar niet komen omdat ik niet kan inloggen. Dus het een sluit het ander uit.

Kunnen jullie dit oplossen
Wel heb ik een nr portering aangevraagd, dus het abonnement zou pas in September ingaan.
Over het abonnement van mijn vriendin.
Hierbij moest er perse identificatie via AMP plaats moeten vinden.
Een heel gedoe, dat was mij bij helemaal niet.
Echter nu is er denk ik e.e.a. misgegaan.
Wij hebben geen vraag gehad om nr behoud te starten, we hebben geen mail gehad om een account aan te maken (dat heb ik wel allemaal gehad)
Ook hierbij zou een bestaand abonnement ergens in September over moeten gaan.
Wij willen beiden nr portering, en dus geen gebruik maken van de tijdelijke nrs.
Kunnen jullie dit allemaal nazien voor ons