Beantwoord

Nummer uit account verwijderen.

  • 22 May 2020
  • 1 reactie
  • 640 keer bekeken

Ik heb voor mijn Ben abonnement een account aangemaakt. Mijn zoon heeft twee jaar daarna ook een abonnement bij Ben afgesloten. Hij heeft een ander nummer dan ik. Hij heeft echter dezelfde voor en achternaam en woonde tot voor kort nog bij mij in huis. Nadat hij zijn abonnement had afgesloten stond zijn nummer ook opeens in mijn account. Ik heb dat niet gedaan. Het is nu zo dat als hij extra data wil bestellen dat via mij moet gaan. Dat is best lastig vooral omdat hij nu sinds kort op zichzelf woont. Heb deze week gebeld met klantenservice maar die stuurde mij een beschrijving en link toe om een contractovername na overlijden aan te vragen. Dat is gelukkig niet aan de orde. Maar hoe kan ik zijn nummer uit mijn account laten verwijderen zodat hij een eigen account aan kan maken?

icon

Beste antwoord door Romy 22 May 2020, 13:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Henk! Leuk dat je ons via de community hebt gevonden. Ik denk dat er bij het invullen van het nieuwe abonnement ook jouw geboortedatum dan is ingevuld of dat je ingelogd was op jouw Ik-Ben omgeving toen het abonnement besteld werd. Zoals ik hier zie staat het abonnement inderdaad op jouw naam. Je kunt hiervoor een contractovername aanvragen. Je kunt er ook voor kiezen om samen de inloggegevens te delen. Hij kan dan zowel bij zijn eigen nummer en bij die van jou en andersom. 

 

Verder zie ik de mail die mijn collega jou heeft verzonden niet enkel om het overlijden van de contractant gaat, maar ook om het overnemen van particulier naar particulier. Hieronder staat inderdaad een andere link voor wanneer de contractant is overleden, maar wanneer dit niet van toepassing is kun je de andere link gebruiken!

Reageer