Beantwoord

Opvragen van de inloggegevens niet mogelijk

  • 27 June 2023
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Al een tijdje lukt het me niet om in te loggen op de app, of via de browser op ‘IkBen'
Nu wil ik echter graag mijn abonnement aanpassen, een gezinslid ‘koppelen’ en internet Thuis regelen.
Het lijkt echter onmogelijk om nog in te loggen. Als ik aangeef dat ik mijn gebruikersnaam kwijt ben, vul in mijn 06 nummer en geboortedatum in - en zegt het scherm ‘wordt niet herkend'
Ik betaal wel nog steeds elke maand braaf voor een abonnement bij Ben en ook daadwerkelijk met het 06-nummer dat ik invul :-) Ook mijn geboortedatum is niet veranderd. Dus...wat gaat er fout?
Hoe zou ik hierbij geholpen kunnen worden? Alvast dank! groet, Jamie

icon

Beste antwoord door Merve 28 June 2023, 15:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jamie! Goed dat je mij benaderd. Ik kan je hiermee helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Hoi Jamie! Goed dat je mij benaderd. Ik kan je hiermee helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?


 

ik heb hier ook last van. Ik herinner me niet meer welke email ik had opgegeven, nu kan ik helaas niet meer inloggen. Zou u me kunnen helpen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Emis Kabala! Dat is vervelend. Geen zorgen. Ik ga je ook helpen. Zou je mij ook je naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer via een privébericht kunnen doorgeven?

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel voor je gegevens @Emis Kabala   Ik heb jou net een mail gestuurd met jouw inloggegevens. Hiermee kan jij inloggen in jouw Ik Ben omgeving. 😊

Reageer