Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Inloggen

• 11 maart 2025
  • 1 reactie
  • 5 keer bekeken

Mark Jochims

Sinds vorige week kan ik niet meer inloggen op zowel de app als  de website. Ik heb zelf niks gewijzigd. Ook het aanvragen van een nieuw wachtwoord gaat niet goed en krijg ik steeds foutmeldingen. Ik heb voor mijn beide kinderen een abonnement lopen bij jullie maar kan nu niks meer doen, bijvoorbeeld MBs aankopen. Graag jullie hulp.

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Mark Jochims Sorry voor de late reactie! Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om in te loggen in de Ik Ben omgeving via www.ben.nl/inloggen  Zo niet, probeer het anders via een andere webbrowser of verwijder eerst alle cookies/geschidenis van de huidige webbrowser. Via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten kan je anders opnieuw een niew wachtwoord aanmaken, mocht je een foutmelding zien, negeer het gewoon en maak het wachtwoord gewoon aan. In de meeste gevallen kan je hierna alsnog inloggen met het nieuwe wachtwoord. Succes!  

Kom je er echt niet uit? Bel onze klantenservice via 0900 0401405 of  x/messenger/chat met ons via www.ben.nl/service/contact

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Mark Jochims Sorry voor de late reactie! Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om in te loggen in de Ik Ben omgeving via www.ben.nl/inloggen  Zo niet, probeer het anders via een andere webbrowser of verwijder eerst alle cookies/geschidenis van de huidige webbrowser. Via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten kan je anders opnieuw een niew wachtwoord aanmaken, mocht je een foutmelding zien, negeer het gewoon en maak het wachtwoord gewoon aan. In de meeste gevallen kan je hierna alsnog inloggen met het nieuwe wachtwoord. Succes!  

Kom je er echt niet uit? Bel onze klantenservice via 0900 0401405 of  x/messenger/chat met ons via www.ben.nl/service/contact

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen