Skip to main content

Bij inloggen op de website krijg ik de melding “Er is iets misgegaan” “Het inloggen is mislukt.” En hierbij 2 mogelijkheden.

Opnieuw proberen of Terug naar ben. Opnieuw proberen blijft op hetzelfde scherm. Bij terug naar Ben.nl kom ik op het hoofdscherm maar zodra ik iets kies wat onder “Ik ben Jolanda” bv Abonnement krijg ik weer de melding “Er is iets misgegaan”

Ik heb dit al geprobeerd met verschillende browsers. Cookies wel en niet geaccepteerd.

In de Ben App kan ik wel alles zien. 

Help!

Goedemorgen ​@jolanmulder Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Wat apart dat jij niet kan inloggen op www.ben.nl/inloggen  Dat zou geen enkel probleem mogen zijn natuurlijk. Mijn advies is om overal waar jij een keer bent ingelogd volledig uit te loggen, de  Ben app te verwijdereb of de cache van de Ben app te legen via jouw telefooninstellingen. Hierna ga jij naar www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten en je vraagt jouw gebruikernaam op. Nadat jij de juiste gebruikersnaam hebt ontvangen per e-mail is mijn advies om naar www.ben.nl/wachtwoord-vergeten te gaan en een nieuw wachtwoord aan te maken. Hiermee zal het probleem worden veholpen, mocht dit niet zo zijn, bericht mij dan via www.ben.nl/service/contact dan kijken wij met jou mee! Succes alvast! 😊

Reageer