Skip to main content

Voor mijn twee kinderen heb ik een abonnement en nu wil ik bij hen de Ben Kind op de telefon zetten. Maar als ik de QR code wil scannen om dit op hun telefoon te activeren, krijg ik een mleding dat de QR code niet herkend wordt.

Ik heb dit nu een aantal weken geprobeerd, maar het lukt niet.

Wat zou ik kunnen doen om dit werkend te krijgen. Ik wil ze graag inzicht in hun verbruik geven.

HI @jan_72

Wat onhandig dat het niet lukt de QR-code te scannen! 

Heb je al even geprobeerd de app opnieuw te installeren? 

Vaak helpt het ook even naar de helderheid te kijken van het scherm van de toestellen. 


Hi Shaira,

Heb de app opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Verder heb ik de helderheid van mijn telefoon op maximaal gezet, maar ook dat hielp niet. 

Groet,

Jan


Hi @jan_72,

Wat onhandig dat het niet gelukt is!

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, stuur mij dan jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven via privébericht? Dan help ik je graag verder.


Was niet eerder in de gelegenheid om hier verder mee te gaan, maar vandaag nogmaals geprobeerd nadat er een update van de app was gedaan.

En gelukkig is het nu gelukt.

Gr. Jan


Hoi Jan! Wat fijn dat het is gelukt. Ik wens je een mooie dag:blush:


Reageer