Skip to main content
Al een aantal dagen probeer ik zowel via de app als via de site op mijn persoonlijke pagina de telefoons te bekijken om een keuze te maken bij het verlengen van mijn abonnement , maar hij geeft een probleem aan bij t laden... wat kan ik hieraan doen

Hallo Roxanne,



Ik heb hieronder een paar opties voor je 😀




  • Verwijder onnodige taps en sluit safari af
  • Verwijder de onnodige browser data van je telefoon Settings --> Safari --> Clear History and Website Data
  • Probeer een andere browser "Firefox enzovoort"
  • Reset uw telefoon

Ik hoop dat je hier wat aan heb.



Met vriendelijke groet,



Shawn
Nee dit is niet het problemen, denk toch echt dat het in de ben site zit. Meerdere mensen hebben het
Hoi Roxanne,



Wat vreemd dat je problemen ervaart met mijn website. Op dit moment is er geen storing bekend. Hierdoor adviseer ik je toch om opnieuw in te loggen en alle handige tips van Shawn volgen! Wellicht dat het dan wel gaat werken. Mocht het hiermee ook niet werken kun je altijd ook nog bellen met mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zijn ook altijd bereidt om jou te helpen bij het verlengen van jouw abonnement.

Reageer