Beantwoord

telefoonnummer toevoegen aan mijn pagina

  • 1 February 2019
  • 5 reacties
  • 1061 keer bekeken

Ik wil graag het telefoonnummer van mijn dochter toevoegen aan mijn Ben-pagina. Nu moet ik voor beide nummers apart inloggen
icon

Beste antwoord door Romy 1 February 2019, 13:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik kan me voorstellen dat je graag één inlog wilt gebruiken voor jouw Ik-Ben omgeving.

Voordat ik dit voor je in orde maak, wil ik graag weten of je akkoord gaat met de volgende punten:
  • Je gaat één e-mail adres gebruiken voor alle aansluitingen
  • Alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers hebben inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar
  • Alle gebruikers hebben de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.
Verder is het niet mogelijk om aparte e-mailadressen te gebruiken voor de verschillende telefoonnummers. Alle communicatie gaat naar 1 e-mailadres. Mocht je deze wijziging door willen voeren hoor ik graag of je akkoord gaat met bovenstaande punten.
Hoi Romy,
Bedankt voor je reactie. Voor ons is dan het handigst dat mijn man de abonnementen van de kinderen in 1 overzicht heeft. Hij heeft nu 2 telefoonnummers in 1 account (van zichzelf en ons zoontje). Kan daar nog het nummer van onze dochter bij?
Alvast bedankt,\Vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb het even voor je nagekeken, Gerdien. Klopt het dat beide nummers op een andere naam staan? De twee nummers op naar van jouw man en het nummer van je dochter op naam van jou?
Ja, dat klopt
Reputatie 5
Badge +9
Ah, daar was ik al bang voor. Het is niet mogelijk om een telefoonnummer toe te voegen aan een abonnement van iemand anders.Dan is het enkel mogelijk wanneer je eerst beide contracten op dezelfde naam zet. En dat kan door een contractovername. Mocht je dit willen, kan ik dit ook voor je in orde maken. Hier zitten wel kosten aan verbonden.

Reageer