Skip to main content
Beantwoord

Toegang tot internet buiten WIFI

• 6 februari 2019
  • 5 reacties
  • 359 keer bekeken

Ik heb regelmatig geen toegang tot het internet behalve wanneer er wifi in de buurt is. Zo kan ik bijvoorbeeld niet de ANWB-parkeerapp gebruiken. Dit overkwam mij vandaag weer in de binnenstad van Bergen op Zoom. Ik heb een abonnement bellen plus internet. Wat kan ik hieraan doen? Ligt dit mogelijk aan Ben?

Han Leune

Beste antwoord door Romy

Ah sorry! Dan begreep ik je verkeerd. Heb je jouw mobiele data en data roaming aanstaan?
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 7 februari 2019
Hi! dat is niet fijn! Heb je de ANWB app wel toestemming gegeven om gebruik te maken van jouw mobiele data?

• Ben op dreef
  • 7 februari 2019
Ik kan helemaal niet op het internet behalve wanneer er wifi is. Het niet kunnen benutten van de ANWB-app is slechts een voorbeeld. Ik heb een abonnement met 1000 MB waarvan ik nauwelijks iets gebruik. Ik heb dus steeds voldoende "saldo". Mogelijk ligt het aan mijn smartphone (Huawei P9 lite).

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 8 februari 2019
Ah sorry! Dan begreep ik je verkeerd. Heb je jouw mobiele data en data roaming aanstaan?

• Ben op dreef
  • 8 februari 2019
Het probleem is opgelost. Dataroaming was (inderdaad) niet goed ingesteld. Hartelijk dank voor de hulp.
Han Leune

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 11 februari 2019
Fijn om te horen, Han! Ik wens je een fijne dag toe. 🙂

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen