Beantwoord

vastgelopen met inloggen

  • 26 June 2022
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

ik ben al jaren klant bij Ben, maar kan niet meer inloggen. Op de een of andere manier herkent hij mijn gebruikersnaam niet en mijn geboortedatum ook niet. Ook al kan ik mijn 06 nummer geven en de pincode, dan nog is inloggen onmogelijk. Erg onhandig, hoe kom ik hier ujit?

icon

Beste antwoord door Merve 29 June 2022, 11:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Conny! Wat onhandig dat niet meer kunt inloggen. Heb je al geprobeerd om je gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw op te vragen. Dit kun je via www.ben.nl/inloggen doen.

Uiteraard heb ik dat geprobeerd, maar mijn geboortedatum wordt niet geaccepteerd. Daarom schreef ik al: ben in een loop terecht gekomen. Heel vervelend dat je niet gewoon een nieuw ww kan aanvragen.

 

 

We zijn dagen verder. Ik had een dringende vraag en krijg geen antwoord. Nog steeds kan ik niet inloggen op mijn account, en krijg geen hulp. Het is onmogelijk om door jullie vragen heen te breken om een nieuw wachtwoord/gebruikersnaam aan te vragen. Wat een slechte service.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Conny! Vreemd dat je geboortedatum niet herkend wordt. De community is bedoeld om elkaar openbaar te helpen. In het weekend zijn we ook niet bereikbaar. Ik adviseer je om contact op te nemen via Facebook of Twitter, daar kunnen wij je sneller verder helpen. Contactmogelijkheden kun je vinden op www.ben.nl/service/contact 

Reageer