Skip to main content
Beantwoord

2e abonnement

• 4 februari 2022
  • 3 reacties
  • 416 keer bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten maar had al een abonnement voor mijn dochter. Kan ik deze combineren in de app?

Beste antwoord door Shaira

Hi @elandenburg, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik begrijp dat je beide abonnementen graag wilt samenvoegen in de Ben app. Dit is mogelijk als deze allebei op jouw naam en verdere gegevens staan.

Ik help je hier uiteraard graag verder bij. Stuur mij een privébericht met jouw verzoek, naam, de telefoonnummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 7 februari 2022

Hi @elandenburg, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik begrijp dat je beide abonnementen graag wilt samenvoegen in de Ben app. Dit is mogelijk als deze allebei op jouw naam en verdere gegevens staan.

Ik help je hier uiteraard graag verder bij. Stuur mij een privébericht met jouw verzoek, naam, de telefoonnummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. 

prive bericht verstuurd

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 8 februari 2022

Hoi @elandenburg! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Binnen 5 werkdagen staan beide abonnementen onder 1 account. Heb ik je hiermee geholpen?

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen